.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال با‌شكوه و تاريخي لبنان از احمدی نژاد
استقبال با‌شكوه و تاريخي لبنان از احمدی نژاد

رييس جمهوري اسلامي ايران در مسير پنج كيلومتري فرودگاه بيروت تا كاخ رياست جمهوري لبنان مورد استقبال گرم ، صميمي و پرشور و بي نظير مردم لبنان قرار گرفت.
به گزارش ايلنا ،مردم لبنان با قرار گرفتن در دو سوي مسير حركت كاروان حامل رييس جمهور با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران و تصاويري از امام خميني (ره) ، مقام معظم رهبري و دكتر احمدي نژاد تعلق خاطر خود را به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي ، رهبر معظم انقلاب و مواضع اصولي جمهوري اسلامي ايران به نمايش گذاشتند .
در مسير استقبال، گروه‌هاي مختلف مردمي با اشك شوق و شادماني و با سردادن شعارهاي انقلابي و سرودهاي حماسي همبستگي و ايستادگي و عشق خود را به ملت ايران ابراز داشتند.
استقبال كنندگان در طول مسير به رسم آيين و سنت خود با پاشيدن برنج خشك و گل افشاني شادماني خود را از حضور احمدي‌نژاد در كشورشان نشان دادند.
در مسير حركت كاروان حامل رييس جمهوري اسلامي ايران دهها گوسفند و شتر قرباني شد و اجتماع عظيم مردم لبنان در استقبال ازاحمدي‌نژاد به حدي بود كه كاروان حامل رييس جمهور و هيات ايراني به سختي جلو مي‌رفت.
مردم لبنان از ساعت‌ها قبل از ورود هواپيماي حامل احمدي‌نژاد به فرودگاه بيروت با حضور گسترده و پرشور در خيابان ها در انتظار استقبال از رييس جمهور بودند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 مهر 1389
کورشود چشم دشمنان داخلی وخارجی نظام اسلامی خصوصا چشم سران فتنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.